گیم اوور

خرید بک لینک

این تهرانیا به خاطر آلودگی هوا میرن تو خونه بعد به خاطر زلزله میریزن تو خیابون …. بعد تو خیابون ترافیکه …میان برن شمال کوه ریزش کرده. بخوان از کشور خارج بشن عوارض گرونه …بنده خداها.. گیم و اور شدن رفت
+ نوشته شده در پنجشنبه سی ام آذر ۱۳۹۶ساعت 1:17 توسط اهورا می نویسد |
مادر...

ما را در سایت مادر دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 178 تاريخ: يکشنبه 10 دی 1396 ساعت: 2:56

صفحه بندی